Onlinowa strategia sprzedaży Pragma Faktoring przynosi efekty-rekordowa liczba Klientów

Pragma Faktoring SA poinformowała dziś o wynikach sprzedażowych trzech kwartałów 2017 r.:  zrealizowanych obrotach i ilości pozyskanych Klientów.

W obu tych zakresach spółka zanotowała rekordowe wyniki:

– obroty zrealizowane od stycznia do września br. wyniosły 513 mln zł, co jest wynikiem o 29 proc. lepszym od dotąd najlepszego historycznie analogicznego okresu 2016 r.

– w samym 3 kwartale Pragma Faktoring podpisała 152 umowy faktoringu z nowymi Klientami przy 63 umowach rok wcześniej.

Dodatkowo w całym 2017 r. z usług faktoringowych Pragmy skorzystało aż 463 Klientów (270 rok wcześniej).

Rekordowe obroty oraz dynamika wzrostu  w zakresie liczby pozyskiwanych i obsługiwanych Klientów świadczą o wysokiej jakości usług Pragma Faktoring, ale też są wynikiem uruchomionej w tym roku onlinowej sprzedaży usług mikrofinansowania. To kluczowy element opublikowanej przed tygodniem Strategii naszej spółki na lata 2017-2020. Wierzymy, że realizujący usługi mikrofinansowania onlinowy segment PragmaGo będzie kluczem do dalszego rozwoju spółki. Jest nowoczesny, lekki i łatwo skalowalny. Jestem przekonany, że pozwoli nam on istotnie zwiększyć i skalę działalności spółki i jej rentowność – powiedział Tomasz Boduszek, prezes spółki.

W opublikowanej przed tygodniem strategii Zarząd wskazał, że do 2020 roku przychody z fintechowego segmentu PragmaGO osiągną udział 55% w całkowitych przychodów Pragma Faktoring, przy zachowaniu dalszego rozwoju segmentu tradycyjnego.

data wpisu: 10 października 2017 12:02