Rekordowa liczba Klientów – onlinowa PragmaGO radzi sobie świetnie

Pragma Faktoring SA poinformowała dziś o wynikach sprzedażowych czterech kwartałów 2017 r. Informacja obejmuje dane dotyczące zrealizowanych obrotów oraz   liczby pozyskanych Klientów.

Na obydwu płaszczyznach spółka zanotowała rekordowe wyniki:

  • obroty zrealizowane od stycznia do grudnia br. wyniosły 704 mln zł, co jest wynikiem o 21 proc. lepszym od dotąd najlepszego historycznie analogicznego okresu 2016 r.
  • w samym 4 kwartale Pragma Faktoring podpisała 194 umowy faktoringu z nowymi Klientami (podczas gdy w analogicznym okresie rok wcześniej było to 56 umów), większość z tych 194 umów została podpisana w ramach działalności onlinowego segmentu PragmaGO.

Dodatkowo w całym 2017 r. z usług faktoringowych Pragmy skorzystało aż 600 Klientów (328 rok wcześniej).

Fintech PragmaGO jest obecnie segmentem, z którym spółka wiąże największe plany rozwoju. Dynamika wzrostu  w zakresie liczby pozyskiwanych i obsługiwanych Klientów świadczy o wysokiej jakości usług Pragma Faktoring, ale też jest wynikiem uruchomionej w tym roku onlinowej sprzedaży usług mikrofinansowania. PragmaGO to kluczowy obszar w naszej strategii. Jest nowoczesna, przyjazna dla Klientów i łatwo skalowalna. Jestem przekonany, że pozwoli nam ona istotnie zwiększyć i skalę działalności spółki, i jej rentowność – powiedział Tomasz Boduszek, prezes spółki.

data wpisu: 15 stycznia 2018 15:50