Uruchomienie nowego produktu przez PragmaGO
RB 79/2017
Emitent informuje, że w dniu dzisiejszym w ramach segmentu PragmaGO uruchomiony został nowy produkt, tj. Nanofaktoring walutowy, pozwalający Klientom na onlinową sprzedaż wierzytelności nominowanych w walucie euro.
w tym algorytmów scoringowych oraz ratingów Klientów i Płatników, które stanowią ważny element przewagi konkurencyjnej PragmaGO. Włączenie usługi do segmentu PragmaGO i oparcie sprzedaży oraz procesowania na onlinowej aplikacji umożliwia intensywne skalowanie usługi oraz istotne zmniejszenie kosztów jej sprzedaży i realizacji. Już obecnie PragmaGO odnotowuje rentowność na poziomie netto i zgodnie z opublikowaną Strategią będzie głównym motorem wzrostu wyników Pragma Faktoring w kolejnych okresach.
2013 r. – 424
2014 r. – 819
2015 r. – 920
2016 r. – 2 070
2017 r. – 4 046
w tym:
I Q – 870
II Q – 1 200
III Q – 1 340
październik – 636
2013 r. – 3%
2014 r. – 4%
2015 r. – 5 %
2016 r. – 10%
2017 r. – 18%
w tym:
I Q – 14%
II Q – 19%
III Q – 19%
Październik – 24%